Pokrevní Pouta - Spin off VA / Books in my thoughts

by - prosince 18, 2011

Obsahuje spoilery.



Autor: Richelle Mead
Originál: Bloodlines
Nakladatelství: Domino
Počet stran:330
Vazba: Měkká
Vydáno: podzim 2011

1.
Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Četla jsem celou sérii VA, na Pokrevní pouta jsem byla dost zvědavá, knížku jsem si rozečetla už jak vyšla v originále o prázdninách, ale začátek mě dostatečně neupoutal, takže jsem čtení odložila.

2.
Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Zodpovědnost a poslušnost.
Sydney je na mě až moc zodpovědný člověk, navíc je vychována ve světě alchymistů, kde se každé neuposlechnutí rozkazu trestá.
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Pochybovat.
Sydney pochybuje o všem. Jsou vampýři opravdu takové stvůry noci, jak ji od mala učili? Opravdu zvládne tenhle úkol, který před ní stojí?
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Nedokážu se ztotožnit s žádnou postavou, všechny postavy jsou jedinečné. Mám  ráda Sydney a rozhodně bych se nechtěla ocitnout v její situaci. Přizpůsobit se normálnímu studentskému životu, který nikdy nevedla, přitom hlídat morojskou princeznu, aby ji nikdo nezabil, poradit si s mladým, otravným a znuděným vampýrem a rozlousknout záhadu o podivných tetováních, která se až moc podobají těm, která mají alchymisté... ta holka má pořádně nabitej denní rozvrh.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
1. Čtivost. Knížka, stejně jako všechny ostatní knížky od Mead se mi četly s úžasnou lehkostí... no možná prvních 50 stran byl problém, ale...
2. Příběh. Sice se knížka odehrává ve stejném světě jako VA, ale už po přečtení 1. dílu mě Pokrevní pouta naprosto upoutaly :)) Sydney je úžasný charakter s neuvěřitelným potenciálem, který doufejme autorka dotáhne dokonce.
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Mead píše úžasně, akorát mi u ní docela vadí předvídatelnost kdo bude záporák. Četla jsem od ní Sukubu a VA a  záporáci  mi prostě u téhle knížky přišli docela jasní. Sice mě konec překvapil, ale v záporácích jsem se nespletla.

You May Also Like

0 komentářů