Nejoblíbenější knihy

by - února 05, 2012



Účastním se projektu. který daly dohromady VeEee a Ettelëa Dragons. Dneska na téma Nejoblíbenější knihy. Seznam je to dlouhý, ale pokusím se to zredukovat na co nejméně. :)

 Bratrstvo černé dýky - k téhle sérii jsem se dostala někdy... asi tak 2-3 roky a prostě jsem si ji zamilovala.  Určitě je to jedna z mých nejoblíbenějších :)


Kate Daniels - když vyšla první knížka, dlouho jsem zvažovala jestli si ji pořídit. Nakonec jsem si ji koupila k narozeninám a vůbec toho nelituju! Je to úžasná série, kterou čtu jedním dechem, momentálně mám rozečtený 4. díl v originále :)








Anita Blake - sérii jsem rozečetla na Nový rok a momentálně jsem u 7. dílu... co říct... Anita je prostě úžasná ;D České obálky sice krapet pokulhávají, ale co už :) Knížkám to na obsahu neubere.









Letopisy Narnie - nejspíš první moje fantasy série. Tuhle jsem sem nemohla nedát.




 




 
Odkaz Dračích Jezdců - všechny 3 knížky jsem přečetla během 4 dnů, kdy jsem vůbec nespala. Myslím že není nutno dodávat, že Paoliniho příběh mě prostě učaroval. Navíc... miluju draky :)








 

 Hunger Games - asi všichni známe. Ten příběh je jedinečnej a úžasnej.










 


Knihy od Sherrilyn Kenyon - protože je to prostě nekonečný. A já ty její knížky opravdu žeru ;D








Mercy Thompson - jedna z mých nejmilovanějších sérií. Ta tu nesmí chybět.












Vampýrská akademie - bez té by to prostě něšlo. Začala jsem ji číst s pochybami, protože nápisy "Čekáte na další díl Stmívání? Máme něco lepšího!" mě nutila k pochybám, co je knížka vlastně zač. Teď se řadí mezi moje srdcovky.

You May Also Like

1 komentářů