Nejoblíbenější knižní páry

by - února 20, 2012

Už třetí část Valentýnského období, dneska na téma "Nejoblíbenější knižní páry".

1. Kate a Curran (Kate Daniels)
Tuhle sérii miluju po přečtení prvního dílu, takže tihle dva tu nesmějí chybět. Jejich vztah sice není zatím moc milostného rázu, ale to jejich popichování jeden druhého je nekonečný. :)

2. Rose a Dimitri (Vampýrská akademie)
Vampýrský akademie je moje srdcovka, moje v podstatě první upířina a Rose a Dimitri jsou úžasný pár. Po tom všem čím si prošli a já jim fandila a hltala každý díl tu prostě nesmějí chybět.

3. John a Xhex (Bratrstvo černé dýky)
Jejich příběh se táhne od 3. dílu a jejich vlastní kniha je až 8. díl. Život se ani s jedním z nich nemazlil a proto jsou takoví jací jsou a to dělá jejich vztah takovým jakým je.

4. Blaylock a Qhuinn (Bratrstvo černé dýky)
Jsou to 2 kluci, a co? A navíc v nejsou vlastně pár, ale všichni víme jak to dřív nebo později (Ward se zatím ještě k novele/knížce nevyjádřila, takže spíš později) skončí.

5. Tabitha a Valerius (Dark Hunter)
Sice jsem Tabithu ani Valeria ze začátku neměla moc ráda, ale pak mě přesvědčili.

6. Mercy a Adam (Mercy Thompson)
Už po přečtení první kapitoly jsem věděla, že budou spolu! Sice to trochu trvalo, ale teď jsou spolu. Oba je mám hrozně ráda, i když v některých chvílích jsem měla chuť buď jednoho nebo druhého profackovat, co to zas dělaj.

To je pro dnešek asi všechno, určitě by se našlo víc párů které by tu měly být. Ale já se pádím učit a číst pro změnu klasiku - Romeo a Julie čekají.
Příště a naposledy na téma: Nejoblíbenější zamilovaná scéna/scény

You May Also Like

0 komentářů