Julie Kagawa - Železný král

by - dubna 29, 2012

Název: Železný král
Autor: Julie Kagawa
Díl: 1.
Počet stran: 368
Nakladatelství: Knižní klub
Vyšlo: 4/ 2012

Anotace: 

První díl skvěle hodnocené „young adult“ série s nádechem fantasy. Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…

Ukázka z textu: 

 „Pusť mě!“ vykřikla jsem a osvobodila jsem si jednu ruku. „Tam venku je Ethan! Musím ho zachránit!“
„Vždyť ani nevíš, kde je.“ Ruka mě chytila za zápěstí a pevně si ho přitiskla k hrudi. Do očí se mi zadívaly stříbřité oči a pak se mnou Ash zatřásl. „Poslouchej mě! Jestliže se tam vrhneš bez plánu, zahubí nás to všechny a tvůj bratr zemře. Takhle to chceš?“
Sklesle jsem se přestala bránit. „Ne,“ zašeptala jsem a všechna bojovnost mě opustila. S roztřeseným nadechnutím jsem se narovnala a otřela si oči. „Promiň,“ zašeptala jsem provinile. „Už jsem v pořádku. Už žádné hlouposti, slibuju.“
Ash mi stále svíral ruku. Opatrně jsem se pokusila ji uvolnit, ale on mě nepouštěl. Když jsem zvedla hlavu, zjistila jsem, že jeho tvář je jen několik centimetrů od mé. Srdce mi klopýtlo. Ashův obličej byl zcela bezvýrazný, z tváře ani z očí jsem nedokázala nic vyčíst. Jeho tělo ale znehybnělo.
Olízla jsem si rty a zašeptala: „O tomhle jsi mluvil, když jsi řekl, že mě zabiješ?“
Jeden koutek úst se mu pozvedl. „Jestli si to přeješ,“ zamumlal a po tváři se mu na okamžik mihl pobavený výraz. „I když ve srovnání s nějakým zabíjením je tohle mnohem zajímavější.“

zdroj ukázky: bux.cz

You May Also Like

0 komentářů