Májový knižní hop - Vyhodnocení

by - května 16, 2012

Takže je tu vyhodnocení. Řeknu vám pár slov úvodem a taky pár čísel.

Zaprvé vám moc  a moc děkuju za úžasnou účast. Některé odpovědi byly pěkné, všechny jsem si je pročetla.

Ale opět jste mě zklamali. I přes účas 52 lidí, kteří vyplnili formulář splnilo další podmínku soutěže a to napsat komentář ke článku na blogu jen 14 lidí, ze kterých se nakonec losovalo.
A o co jsme to vlastně soutěžili??
No přece o knížku Nebezpečná láska od Kateřiny Petrusové.

Chtěla bych moc poděkovat nakladatelství Fragment, které knížku do soutěže věnovalo.

A vítězem se stává číslo 19 a to je....

DominikaCouf.


Vítězce jsem už odeslala e-mail, takže doufám že odpoví, jinak losuji dalšího vítěze.


You May Also Like

2 komentářů

  1. Gratuluji, teď jsem koukala na jiný blog a tam také tahle slečna vyhrála :D Štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, moc děkuju :)) to by mě před týdnem, kdy jsi mi odepisovala, vůbec nenapadlo :D
    Nikki: no jo, tak se konečně to štěstí nashromáždilo i mně ;)

    OdpovědětVymazat