Fotky podruhé

by - ledna 27, 2013

Je zima až praští a já idiot, který je po nemoci nemá samozřejmě nic lepšího na práci, než vylézt na koně -8°C a jít si někam pomalu na dvě hodiny trajdat po polích. Takže když jsem se dostavila domů a zahájila rozmrazovací proces, přidala jsem k tomu i nějaké probírání fotek. :)



Dale tu bude hodně často, protože je to můj hlavní fotografický model. Někdy spolupracuje míň, někdy víc. Každopádně miluje sníh...


A někdy si říkám, jestli je ta moje malá obluda vážně v pořádku... :D


A teď moje další čtyčnohé lásky... :)

"A já jsem tááákhle veliká!" Aneb naše žirafka Tasimka... hrozný konisko... :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. no jo :D a pak se divíš, že jsi nemocná :D :P :D zítra ale musíš přijít do školy! :D vrátím ti Dceru kostí a dýmu (bože! vem si ji rychle zpátky! :D :D) pro Ukolébavku ti zajdu v pátek :D :D :P
    PS: Hanka je nemocná takže sedím s tebou! jasný?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se nedivím, mě to akorát štve :D no Dceru jsem nechala ve skříňce... třeba ju během týdne donesu domů :D a za tu Ukolébavku díky!
      PS: no to naše sezení bude ještě zajímavý :D

      Vymazat