Lovím autorku; soutěž

by - února 12, 2013

Takže - hlásím se jako vždy s tím mým vykecáváním.
Že nadpisek nedává smysl? Na to byste si u mě už mohli zvyknout, ale nebojte, osvětlím vám to....

Už hodně dlouho jsem chtěla podepsat Hotíky a Znamení vlka. Proto jsem jednoho krásného podzimního dne nacvakala něco na FB do  chatu, zavřela oči a zmáčla odeslat. Zpráva nebyla určená nikomu jinému než M.T. Majar - další autorka, kterou jsem se rozhodla otravovat kvůli podpisu.
Trvalo to a trvalo... nejdřív toho bylo moc do školy, pak taneční a nakonec jsem onemocněla. Ale dopadlo to dobře - minulou středu jsme se konečně domluvily a já mám podepsané knížky - a dokonce i záložky, které jsou pro vás do soutěže :))

A tak se dostáváme k druhé části titulku: soutěž. Já jsem jich moc nepořádala, ale konečně jsem se rozhodla, že už je taky na čase :) Takže se těšte, protože jsem si pro vás nachystala něco tak trošičku špešl a držte mi palce, ať to vyjde. :) :D

A tady je ještě pár fotek... pardon, ale já se prostě musím pochlubit.. :D



You May Also Like

0 komentářů