Vampýrská akademie - Rose, Lisa, Dimitrij

by - února 02, 2013


Možná už to víte, nebo pokud tedy sledujete FB, tak to už víte určitě.  A pokud ne, tak vám s radostí oznamuju, že v noci z 1. na 2. února byly do světa vypuštěny informace o tom, kdo bude hrát ve Vampýrské Akademii Lissu, Rose a Dimitrije.

Já jsem s výběrem moc spokojená. Herci jsou nové, neokoukané tváře.

Zleva do prava - Lissa - Lucy Fry, Rose - Zoey Deutch a Dimirij - Danila Kozlovsky

Jak jste poznali ze jména, Dimka nám bude hrát opravdový Rus. Takže se dost těším na pravý ruský přízvuk a na Rozu.
No já jsem hlavně ráda, že to není Ben Barnes, protože z toho šílenství jsem si na něj vypěstovala celkem alergii. Sice jsem si představovala Taylora Kitsche, ale Danila nevypadá vůbec špatně. Vlastně je dost sexy. A pokud ho chcete slyšet i mluvit, nebo se na něj koukat jinde než na fotkách, tady máte rozhovor. Je ale rusky. Já teda nerozumím ani slovo, ale ne, že by mi to vadilo....


Taky se objevila zpráva, že první díl se bude jmenovat "Vampire Academy: Blood Sisters". Někteří nad tím sice ohrnují nos, ale za výběrem názvu prý stojí i samotná Richelle...

Filmové studio se taky s ničím nepáře a zbytečně nezdržuje, takže natáčení by mělo začít letos v létě.
Bohužel datum, kdy bychom se mohli dočkat premiéry nám nesdělili.


You May Also Like

0 komentářů