Mám přečteno/vlastně nedočteno: Zář

by - března 10, 2013

Autor: Alexandra Adornetto
Série: Zář
Díl: 1.
Počet stran: 400
Nakladatelství: Knižní klub
Vyšlo: 11/2011

Anotace
Do poklidného přímořského městečka Tallow Beach nečekaně přijíždějí tajuplní sourozenci Gabriel, Ivy a Bethany Churchovi. Začnou studovat na střední škole a jejich objevení vzbudí mezi místními pořádný rozruch. Odkud se vzali? Kdo jsou jejich rodiče? Proč ve všem vynikají, aniž by vynaložili sebemenší námahu? Pro jejich tajnůstkářství a nadpozemskou krásu však existuje vysvětlení: Gabriel, Ivy a Beth jsou andělé, jejichž posláním je zachránit svět, jenž se ocitl na pokraji zkázy. Do jejich životů vstupuje Zlo v podobě bezohledného a krutého spolužáka, který zatouží po Beth. V děsivém dramatu, které následuje, andělé a člověk spojují své síly v zoufalém pokusu překonat dobrem ničivé síly temnoty a zachránit milovanou kamarádku.


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨*¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Na tuhle knížku jsem se dost těšila. Poslední dobou mě andělská tématika baví. Jenže tohle byl naprostý propadák v každém ohledu. Nebo tedy... dala jsem tomu šanci do strany 96. Pak už jsem to zavřela a konec.

Celá hlavní myšlenka mi přišla totálně zabitá, opětovné téma zakázané lásky mě taky nějak nevytrhlo. Charaktery jsou - dle mého názoru -  povrchní a nezajímavé, Xaviera nesnáším a nikdo z ostatních mě neoslovil...
Beth je hrozně naivní, což by bylo při příchodu do neznámého světa pochopitelné, ale ona to fakt přehání. Gabriel se snaží držet si odstup a být realista, ale mně přijde spíš jako kus šutru. A o Ivy vlasně vím jenom to, že umí léčit.

Jediné dvě pozitivní věci, které jsem na obálce shledala jsou obálka a epilog, který se zdá být zajímavý, i když vlastně nevím, o co tam jde... ale ani on mě nepřesvědčil k dočetení knížky.

+ Pokud umím počítat, autorce bylo 18 let, když vydala knížku... možná i to je jednou z příčin, proč se mi to nelíbilo. Je to zbytečně přecitlivělé... místy jsem měla pocit, že mi samou sladkostí vypadají zuby... a taky dost naivně...

Dávám 2/10... ta knížka možná má nějaký potenciál... já ho tam ale našla minimum...Vzhledem k tomu, že knížku už musím vrátit do knihovny a nestojí mi za celonoční bdění a čtení, tímto se s ní loučím, a doufám, že už ji nikdy neuvidím...

You May Also Like

4 komentářů

  1. Mne sa páčila 8D Bolo to niekedy presladené, ale raz za čas mi také knižky nevadia. Niekde je hrdinka bad-ass inokedy ju zachraňujú. Príbeh sa mi páčil a nenudilo ma to 8) ale tak každému iné vyhovuje a iné znesie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím... prostě jsem ji nezvládla... samozřejmě ti tvůj názor neberu :)

      Vymazat
  2. No tak ted jsi me dostala! :D ja uz tu knizku nechci cist! :D
    Vazne je to tak desny? :D

    OdpovědětVymazat