Třicetidenní knihobraní #6 - Kniha, při které jsem se opravdu červenala

by - června 25, 2013


6. téma pro mě bylo celkem oříškem. Nemohla jsem si vzpomenout, že bych se nad nějakou knížkou kdy červenala. Hodně lidí o mně říká, že jsem shameless... ale tak co...

Nakonec mě ale jedna napadla.


Není to nic jiného, než knížka od mé milované Wardové. Milenec z temnot je první knížkou, kterou jsem od ní četla.
Ale teď k tomu, proč jsem se červenala. Já se totiž k té knížce a vlastně celé sérii dostala v létě 2010. To znamená, že mi bylo necelých 15 a byl to pro mně tak trošičku šok, protože předtím jsem četla tak Stmívání, Vampýrskou akademii nebo Akademii Evernight. Nebo Školu noci.
A všechny tyhle knížky jsou od Ward na míle vzdálené. Takže asi tak nějak. 
Takže knížku jsem dočetla rudá až za ušima. Musím podotknout, že tehdy jsem ji měla jenom staženou. Takže to šlo všechno k ledu. Ale zhruba tak za 3/4 roku mi to nedalo a začala jsem znovu pátrat a dostala se tak k dalším dílům. No a teď je v mé knihovně zastoupeno Bratrstvo dokonce dvojjazyčně - česky i anglicky.

You May Also Like

0 komentářů