Mám přečteno: Čarodějka stínů

by - července 01, 2013

Autor: Kalayna Price
Série: Alex Craftová
Díl: 1.
Počet stran: 304
Vazba: Hardback
Nakladatelství: Baronet
Vyšlo: 11/2012

Anotace

Skutečnost, že stínová čarodějka Alex Craftová dokáže mluvit s mrtvými,
neznamená, že se jí vždy zamlouvá, co se jí mrtví snaží říct…
Coby soukromá vyšetřovatelka a policejní konzultantka viděla Alex Craftová už hodně důsledků černé magie. Ačkoli má dobré vztahy s Deathem, Smrtí samotnou, nic ji zatím nepřipravilo na její poslední případ. Alex vyšetřuje případ sériového vraha, když na ni zaútočí duch oběti, kterého povolala – a to by mělo být nemožné. Pokus o atentát na její osobu je neúspěšný jen proto, že na poslední chvíli zasáhne Death. A když vám i Smrt zachrání
život, víte, že váš čeká špatný den…
Alex se musí spojit s drsným detektivem z oddělení vražd Falinem Andrewsem, aby spolu případ vyřešili. Andrews ovšem něco ukrývá a jeho nechuť k Alex je víc než zřejmá. Andrewsovu pomoc bude ale Alex potřebovat, aby rozpletla zapletenou síť politiky reálného i nadpřirozeného světa a dostala vraha, jenž v rukou třímá moc tak zlověstnou, že to může nakonec stát Alex nejen její život, ale i duši…

Objeví se spoilery...


Tohle bude trochu netradiční


Takže...
...když se řekne Čarodějka stínů...

Vzpomenu si na:

Ano, opravdu znám jméno hlavní hrdinky - jmenuje se Alex Craftová

Co umí - je stínová čarodějka -> tzn. umí mluvit s duchy

Jaká je její situace - na začátku je téměř na mizině, nemá prachy, později se to přesune k o něco závažnějšímu problému: někdo/něco se ji snaží zabít

Hot guy #1 - Death - alias smrt ve vysokém, černovlasém sexy balení

Hot guy #2 -Falin Andrews - vysoký blonďatý sexy vílák/ sorry, fae - protože tady se jim prostě víly neříká/ je naprosto nesnesitelný, hodný akorát tak na ránu palicí po hlavě. I když o jeho zatažení do postele na jednu noc by se dalo taky uvažovat.

Nějaké zvíře - PK - Alexin pes, rasu jsem už úspěšně zapomněla

Nějaké velké tajemství, jehož odhalení vás na konci šokuje, možná jen zaskočí a na které jste čekali celou knížku - Ano
zdroj
Má hot guy #2 nějaké tajemstí? - To si pište, že má...

Povede se "dobru" zvítězit nad "zlem" - myslím, že jo (?)

Rozhodne se hlavní hrdinka pro jednoho z těch sexy chlapů? - Jop, i když známe to s tím rozhodováním... jeden zmizí, a protože tu ten druhej zůstal, tak v podstatě vyhrál...

Bylo tu něco, co jsem absolutně nemohla vystát? Jo. Deathovo jméno. Jsem prostě zvyklá na Smrťáka, i když to je taky celkem debilní. Skloňovat death je prostě divný....
+ samozřejmě Falin. Ten mi lezl na nervy celkem solidně

Co rodina Alex? - Nemají ji rádi, pokud vím, tak otec poslanec, který bojuje za lidská práva (nebo tak něco) a proto ji v podstatě vydědil, nechal jí změnit i jméno. Pak má ještě sestru.

Překlad? Kromě Deatha v pohodě.

Styl vyprávění? Četlo se to skvěle. Je to ale zase nová série a nový svět, tudž uvedení do děje chvíli trvalo, ale to vůbec nevadilo, protože to šlo celkem rychle.

***
Takže tady vidíte, jak to vypadá, když píšu recenzi na knížku, kterou jsem četla skoro před měsícem. Sama za sebe se stydím. A přitom ta knížka byla dobrá a líbila se mi. A pamatuju si houby. To jsem celá já.
I když se vážně nemusí zdát, že se mi to podle té recenze líbilo, knížka ode mě dostává 8/10.

You May Also Like

1 komentářů

  1. ne ze by me tvoje recenze presvedcila, ale ted sem to vyhrabala v pc, tak to MOZNA otevru :D

    OdpovědětVymazat