On my wishlist #12

by - července 06, 2013


Cílem toho meme je každou sobotu ukázat knížky, které bychom si chtěli pořídit. Knížky můžou být jak české nebo zahraniční, vydané dříve nebo ještě třeba nevyšly. Tohle meme vzniklo na blogu Book Chick City.


Inkubovy sny
Autor: L.K. Hamillton
Série: Anita Blake
Díl: 12
Počet stran: 694
Nakladatesltví: Epocha
Vychází 30,7,2013

Anotace
Dvanácté pokračování dobrodružství neohrožené lovkyně upírů a nekromantky Anity Blakeové.
Anitin život ještě nikdy nebyl komplikovanější než teď, kdy má závazky vůči živým i vůči mrtvým. Na svobodě pobíhá upírský sériový vrah, jenž si za své oběti vybírá striptérky. Anita je k tomuto případu zavolána, ale obává se, že by byl její posudek považován za konflikt zájmů. Koneckonců, je družkou Jean-Clauda, okouzlujícího vládce města.
Obklopená podezřeními, unavená pokusy ovládnout svou tužbu, jež ji pomalu ničí, učiní Anita něco dosud nepředstavitelného: požádá o pomoc.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já mám na seznamu celou sérii. :) Jen čekám až budou všechny obálky v novém vydání. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám namixovaný :) a vůbec mi to nevadí... stejně jsem měla radši ty paperbacky :)

      Vymazat