Review: Blacklisted

by - července 18, 2013

Autor: Gena Showalter
Série: Mladé lovkyně mimozemšťanů
Díl: 2.
Počet stran: 228
Nakladatelství: MTV Books
Vyšlo: 7/2007
ČJ nevyšlo

Anotace
Lov mimozemšťanů může holku zabít. Ale také jí to může zajistit rande.

Maturantka Camille Robinsová a její nejlepší kamarádka jsou rozhodnuty, že na sebe upoutají pozornost před dokončením studia, což má být následující měsíc. Vyzbrojené žhavým oblečením a novým účesem se vplíží do nejžhavějšího klubu ve městě - kde můžete potkat slavné a bohaté nejen lidi, ale i mimozemšťany. Začnou sledovat Erika (což je člověk) a Silvera (který není) skrz hlídané dveře, ale po chvilce jsou rozděleni kvůli nečekanému útoku... který není zrovna dobrý. Zlý chlapec Erik ušetří Camilliin život, ale ti dva brzy skončí v honičce, kde se snaží utéci ozbrojeným agentům z vyšetřovacího a odstraňovacího týmu mimozemšťanů. Camilie je ještě zmatenější, než kdy jindy, protože Erik o ni konečně projevuje skutečný zájem, ale agenti ho obviňují z prodávání Onadynu - drogy, která ničí lidem životy. Náhle, s žárem jeho polibku přetrvávájícím na jejích rtech, se musí Camilie rozhodnout, na čí straně je, a na čí ne… a jestli je ochotna dát všanc vlastní život, aby zachránila Erika.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨*¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Camille je hodná holka. Jenže i hodné holky chtějí na rande. Se zlými kluky. Když Camille a její kamarádka Sheila namluví rodičům, že zůstávají u své další kamarádky, nikdy by netušily, jak jim jeden večer může zkomplikovat a převrátit život naruby.
Úsměvy nasadit a prsa vypnout, jde se totiž do nejprofláklejšího klubu ve městě, kde by měly být jejich cíle Erik a Silver.
Ony ale nemůžou mít tolik štěstí, že by si jich kluci všimli a pozvali je na drink. Při pokusu o upoutání pozornosti se Camille dostane do průšvihu. A sice tím upoutá Erikovu pozornost, ale za tuhle cenu by radši zůstala pro něj neviditelnou. Jak totiž zjistí, Erik je totiž obviněný z prodeje Onadynu - ten sice zachraňuje mimozemšťany ale zabíjí lidi - a jde po něm A.I.R. 
Takže začíná honička o život a o pravdu, která se zdá být čím dál složitější...


Erik mě držel za ruku a snažil se, abychom co nejvíce připomínali obyčejný, průměrný pár na večerní procházce. Upřímně - cítila jsem se jako na výstavě, jakoby všichni hleděli jen na mě a označovali za smrt.
Možná jsem si neměla barvit vlasy na modro,“ řekla jsem nervózně.



Camille je děsná. Fakt, já nekecám. S tak otravnou knižní hrdinkou jsem se nepotkala od dob Zoey ze
školy noci. Chtěla jsem ji rozčtvrtit a ty kusy utopit do nějaké 10. kapitoly /z celkových 15/ a pak jsem ji teda nechtěla ani profackovat. Chápu, že to, že vás někdo ohrožuje na životě může být trochu frustrující, ale nemusíte u toho pokaždé ječet jako pominutá a ptát se na milion otázek.
A možná by nebylo špatné věřit člověku, který vás s sebou pořád tahá jako přítěž a zachraňuje vám zadek.
S Erikem jsme měli tu čest už v prvním díle, kde byl ale obyčejným rekrutem A.I.R s nejistou budoucností. Tady je to už o dva roky starší profláklý agent s resty v rejstříku. Všichni ho chtějí dostat, a to nejenom kvůli tomu jak vypadá, ale protože od něj chtějí znát dodavatele.

Tenhle díl jsem četla dřív než ten první a můžu říct, že to vůbec nevadilo. Dostalo se mi rychlého
úvodu do světa, který sdílíme s mimozemšťany a pak už to mohlo začít odsýpat. Knížka je akční, jen co je pravda a od začátku do konce se něco děje, takže jejím jediným problémem je opravdu jen otravná Camille.
Velkým plusem bylo i to, že se tam objevila Phoenix z prvního dílu. Ta teď vede A.I.R tým a mají za úkol dostat z Erika pravdu. Do čehož se vehementně hrnula i jeho bývalka Cara, se kterou si v prvním díle začal. Jenže nastaly potíže v ráji... no prostě znáte to...
Takže pokud se nebojíte Camille, tak vám můžu knížku směle doporučit. Já možná trošičku přeháním, ona se dá přečíst, ale já tu knížku četla chvíli po rychlo-čtení Kate Daniels a ta zvedne laťku sakra vysoko. I tak ale dávám 8/10.
 

You May Also Like

0 komentářů