RC Review: Mezi nebem a zemí - Zamilované duše

by - prosince 30, 2013

Autor: Stacey Kade
Série: Zamilované duše
Díl: 2.
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 208
Vyšlo: 9/2013

Anotace
Alona Dareová - bývalá královna školního plesu a současná královna mrtvých - se vrátí ze záhrobí zpátky na tento svět a zjistí, že dělá něco naprosto nečekaného: pracuje. Místo aby se opalovala u bazénu (což byla její obvyklá prázdninová zábava, když byla živá), stará se o jiné zbloudilé duše. Jejím parťákem pro všechno tohle "pomáhání ostatním" je Will Killian: společenský vyděděnec, médium a kluk, na kterém Aloně záleží víc, než by se jí zamlouvalo.

                                                                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨*¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Jedna stránka Willova života je relativně normální. Žije s mámou v rodinném domku na předměstí, právě odmaturoval a doufá, že se dostane na vysokou. Co se týká stránky druhé - poflakování se s mrtvou královnou školy a zachraňování zbloudilých duší se za normální považovat nedá ani vzdáleně.
Alona, která netuší, proč byla poslána zpátky, se teď musí vypořádat s tím, že její matka vyhazuje její věci, a Will, který až doteď netušil, odkud pocházejí jeho schopnosti, se dozvídá pravdu o svém otci.

Tohle všechno na dvě stě stránkách knížky, od které jsem toho očekávala mnohem víc.

Neberte mě špatně, nebylo to úplně ztracené, Alony ani po smrti neztratila svou jiskru a zachovává si tak v plném rozsahu svou osobnost. Neutrpěla ani její schopnost číst v lidech jako v otevřené knize a to se nejednou hodilo.

http://tbbtfangirl.deviantart.com/art/The-Ghost-and-the-Goth-320814894Na druhou stranu Will byl jako patnáctiletý idiot. Pardon, ale jinak to vyjádřit nedokážu, protože v tomto díle mi šel absolutně na nervy a občas jsem mu prostě chtěla praštit hlavou o stěnu, aby se vzpamatoval. Nemluvě o tom, že v některých scénách mi jeho vyprávění přišlo hrozně nucené.
Jejich vzájemné interakce a pošťuchování mi bohužel přišly spíš otravné a naivní, místo /nejspíš/ původně myšlených, romantických a vtipných.

Co mi ale ke knížce perfektně sedí je ta obálka, kde Alona vypadá úplně spokojená sama se sebou a vším ostatním, zatímco Will už neví, z které do které.
Celkově ale na mě knížka dojem neudělala.  Zatímco, první díl hodnotím jako obstojný rozjezd, tohle mi přišlo jako polodutá výplň, která tu jenom proto, aby nás posunula ke třetímu dílu. 6/10 a to ještě s odřenýma ušima, protože jsem ani nenašla žádnou ukázku, nebo hlášku, která by mi přišla vtipná a já jí mohla doplnit recenzi.


Velmi děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku knihy.

You May Also Like

0 komentářů