Můj hrdina

by - února 29, 2012


Takže dneska jsem se přece jenom rozhodla přidat poslední část Valentýnského období. Mám dobrou náladu, vyhrála jsem ve Valentýnském hopu u Nikki Finn knížku Nebezpečná láska. Ale dost už tlachání a víc o hrdinovi mého sdrce :)
A kdože je ten tajemný?? No přece Damon z Upířích deníků! :)


















A proč zrovna Damon?? Protože je sexy, a je to perfektní bad boy a přiznejte se, která z vás by nechtěla, aby vás přišel zachránit jako nějaký princ na bílém koni?? Ano, Damon ze sebe snaží dělat mizeru a bezcitnýho bastarda, ale ty city tam někde hluboko jsou.



Za sebe můžu říct, že já měla ráda Damona v 1. sérii kdy byl ještě zlej. Hodní kluci prostě nejsou nic pro mě. Teď když se na něj podívám jak je zamilovanej do Eleny... no hrůza :) Ale po nedávném incidentu, který se v seriálu odehrál, mám docela solidní šanci, že 'můj' bad boy se vrátí zpět v plné polní.






Yes, definitely Damon! :) Aneb jako zarytý fanoušek POUZE knižního Twilight (filmové mi bohužel nevratně pokazilo názor na Edwarda, aneb ať žije Robert Pattison) :D.
Ty Damonovy úsměvy, ty pohledy... prostě je miluju, a jestli mě to dělá povrchní tak ať!
Damon je prostě můj hrdina a tak to i zůstane :) I když v mém srdci o tohle místo bojuje i Elijah z VD, Damon stále vyhrává :)

You May Also Like

0 komentářů