On My Wishlist #3

by - března 17, 2012


Cílem toho meme je každou sobotu ukázat knížky, které bychom si chtěli pořídit. Knížky můžou být jak české nebo zahraniční, vydané dříve nebo ještě třeba nevyšly. Tohle meme vzniklo na blogu Book Chick City.


Název: Delirium
Autor: Lauren Oliver
Díl : 1. 

Anotace:

První díl trilogie s názvem Delirium se odehrává ve společnosti, kde je láska považována za chorobu a kde se každý člověk musí v den svých osmnáctých narozenin podrobit speciálnímu lékařskému zákroku, aby byl vůči ní imunní. Hlavní hrdinka Lena se ale nedlouho před svou vlastní operací seznámí s klukem, který jí ukáže, že vše není tak, jak se zdá…


Na tuhle knížku jsem slyšela docela pozitivní ohlasy od lidí, co ji už četli v angličtině a tak mě velmi zajímá, co to bude, navíc anotace je taky docela poutavá :)
 
 
 
 
Název: Železný král
Autor: Julie Kagawa
Díl: 1.

Anotace:

První díl skvěle hodnocené „young adult“ série s nádechem fantasy. Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…


Tahle knížka mě vlastně zajímá už jenom proto, že tam jsou víly a já nic o nich ještě nečetla (ano, ukamenujte mě :D), a ani knížek s vílí tématikou u nás moc nevyšlo, jsem tudíž na tuhle knížku velmi, velmi zvědavá :)


You May Also Like

0 komentářů