RC Review: Lovkyně snů - Vstříc temnotě

by - června 15, 2012

Název:  Lovkyně snů - Vstříc temnotě
Originál: Fade (Dream Catcher #2)
Autor: Lisa McMann
Série: Lovkyně snů
Díl: 2.
Počet stran: 256
Nakladatelství: Fragment
Vyšlo: 3/2012

Anotace:
Některé noční můry nekončí… Zvlášť když se nechtěně dostáváte do snů druhých…Jmenuju se Janie. Je mi teprve sedmnáct, ale skutečnost pro mě začíná být horší než sny.Na Fieldridgeské střední škole se dějí znepokojivé věci. Přesto nikdo nechce promluvit a ani vyšetřování nikam nevede. Co je však ještě horší, začínám odhalovat pravdu o sobě a o mých schopnostech - a ta je pochmurná. Vážně, krutě pochmurná…





Na tuhle knížku jsem se celkem dost těšila, protože všude po internetu jsem na ni četla pochvalné recenze. Dočetla jsem ji před pár dny a musela jsem si nechat projít hlavou, co všechno vlastně chci o knížce napsat a sdělit.

Už podruhé se totiž setkáváme s Janie a Cabelem, nezapomínejme ani na kapitánku Kominskou.
Jak už bylo v předchozím díle naznačeno, Janie a Cabela čeká důležitý úkol přímo na škole, kde oba studují. Na škole totiž řádí sexuální deviant a policie dostala tip, že pomocí omamných látek zneužívá mladistvé studentky. A nyní je na Janie a Cabelovi, aby tomu přišli na kloub. Úkol je to nebezpečný, protože nikdo nemá ani tušení, kdo by to mohl být.

Kromě pátrání po deviantovi zkoumá Janie svoje schopnosti a zjišťuje co všechno vlastně dokáže. Kromě světlých stránek jako změnění nočních můr jsou tu ale i ty stinné a Janie se ze všech sil snaží se s nimi vyrovnat. Jak se ale ukáže, je to velmi těžký úkol.

V knížce bylo hodně Cabela a jeho vztahu s Janie. To se mi hodně líbilo, protože ty dva jsem si jako pár prostě oblíbila. Jsou tak opravdoví, tak zábavní, tak upřímní, tak tragičtí. Prostě dokonalí hlavní hrdinové.

Knížku jsem četla po dlouhé době přečtení prvního dílu, takže mi opět celkem dlouho trvalo zvyknout si na ten styl "deníkových-nedeníkových" zápisků a na Cabelovo jméno. Jinak se čte knížka moc dobře. Má celkem rychlý spád a dobrou zápletku, i když dobrý a bystrý čtenář odhalí hlavního padoucha už v polovině knížky, vůbec ničemu to nevadí, naopak, já listovala a četla knížku o to zuřivěji, abych věděla, jestli je moje podezření správné a jak to ti dva nakonec vyřeší.

Hodnocení:
Knížku jsem četla v "písemkovém období" takže jsem se do ní nemohla pořádně začíst a možná proto z ní mám celkem smíšené pocity. Čtení po večerech, kdy jsem nakonec odkládala knížku s tím, kdy už na to konečně přijdou, ale zároveň byla zvědavá a těšila se, jak to autorka vyřeší, mě zrovna dvakrát nebavilo.
Ale obrovské plusové body si u mě knížka nahnala na konci kdy mě v podstatě šokovala a já se těším na poslední díl, jak to všechno teda skončí.  Knížku hodnotím 8/10.

Děkuju nakladatelství Fragment za poskytnutí  recenzního výtisku téhle knihy.

You May Also Like

4 komentářů

  1. Na tuhle sérii se chystám teď o prázdninách, tak jsem zvědavá, když jsi ji taky tak vychválila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si knížky přečti, můžu jenom doporučit :))

      Vymazat
  2. Svou recenzí jsi mě na knížku velmi nalákala :-) Sice jsem zatím nečetla první díl, ale Tvůj názor na knihy se mi opravdu velmi zamlouvá, takže asi budu uvažovat o přečtení obou knížek. Díky za bezva recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu :)) No a knížky jsou super, já mám Janie moc ráda... sice chvilku trvá, než si zvykneš na ten styl psaní, ale pak je to úplně v pohodě a ani to nevnímáš :)

      Vymazat