Mám přečteno: Znamení vlka

by - prosince 08, 2012

Název: Znamení vlka
Autor: M.T. Majar
Série: Vlci
Díl: 1.
Počet stran: 256
Nakladatelství: Fantom Print
Vyšlo: 11/2012

Anotace
Stačí jedno kousnutí…
Tori neměla zrovna normální dětství a dospívání. Ani ona sama není tak docela „normální". Ale co je doopravdy zač, to zjistí na druhém konci světa, kde chce začít nový život. A ten také opravdu začne. Sama však netuší, jak moc jiný bude. Do cesty, mezi stehna a následně do srdce se jí připlete alfa smečky lykantropů se slabostí pro zrzavé slovanské typy…
Slovo "vlkodlak" je na místě, ale oni si tak neříkají. Jsou lycas. Jejich svět není uhlazený a snadný. Je to svět příšer, svět boje, krve a sexu. A Tori se toho všeho dostane víc, než by kdy tušila...

¨¨¨¨¨¨¨¨*¨¨¨¨¨¨¨¨
 Tuhle recenzi píšu až s delším odstupem, protože jsem si chtěla utřídit myšlenky v hlavě. Z téhle knížky jsem byla dost zmatená. Místy jsem otáčela stránky nadšením, co bude dál a chvílemi jsem si říkala, ať už to skončí. U toho druhého ani nevím proč, ale bylo to tak. Pro mně tam byl nějaký rušivý element, který jsem nedokázala překousnout.
Možná to bylo tím, že knížka byla původně fanfiction na Anitu Blake. Autorka si s tím ale poradila dost dobře, malá podobnost sice zůstala, ale napsala to po svém. Jenže já vlkouše a hlavně Richarda z Anity zrovna nemusím. Oprava. Richarda přímo nesnáším. A nemůžu si pomoct, ale Ruben mi ho v mnohém připomínal...

Po smrti svých blízkých se Tori rozhodla přestěhovat se z rodného Česka přes půl zeměkoule do Ameriky, kde žila její teta. Osud na sebe ale nenechal dlouho čekat a on přišla i o ni.
Jednoho večera, když je přesvědčena svou kamarádkou na rande a vrací se domů přes temný park, neuvědomuje si, že tahle noc změní její život. Před napadením dvěma násilníky ji někdo zachrání.
Pardon, ne někdo. Zachrání ji lycas, ale říkejme mu zjednodušeně vlkodlak. Jejich svět je plný pravidel. Ta se týkají i přeměny. Což se musí rychle vyřešit. Protože Tori byla kousnutá. A díky -nebo kvůli- tomu, že v krvi má vlčí gen u ní započala přeměna. 
Je tak uvedena do světa, kde když se nenaučí, kde je její místo, nemusí to s ní dopadnou zrovna nejlíp.
Navíc na ni v posteli čeká alfa smečky Ruben. 
Svět vlkodlaků je drsný a Tori se musí naučit jak přežít, sžít se s novou smečkou a vypořádat se s problémy, které přijdou krátce po její přeměně.

Tori. Tori je velmi zvláštní hrdinka. Přišla jsem jí na jméno až ke konci knížky. A kdybych ji měla popsat jedním slovem, nejspíš by to bylo nadržená. Nebo nymfomanka, ale to už je možná dost silný výraz. Každopádně polovinu jejího chování a myšlení jsem nepochápala.
Pak je tu Ruben. Vlkodlak tak sexy, že by na svoje tělo měl mít zbrojní pas. Každá ženská by ho měla chtít zákonitě v posteli, ať už kvůli vzhledu, nebo snůžce úžasných charakterových vlastností. Ale no tak. Ten chlap mi lezl na nervy od začátku až po úplný konec.
Mikael. Pracovník CEVILu - úřadu pro evidenci vlkodlaků, který Rubena a všechny vlkodlaky nenávidí z hloubi duše. Nejradši by je všechny pozabíjel a zbavit tak svět těhdle nevypočitatelných zvířat. Na konci však překvapí.
A aby to nebylo jednoduché, je tu i jeden narušitel. Eliah je druhý ve vlkodlačí smečce, která je přijela 'navštívit'. Něco ji k němu přitahuje - kromě samozřejmě jeho nadpozemky lákavého vzhledu. To se samozřejmě nelíbí Rubenovi. Prostě normálka.

Abych se vyjádřila ke všemu. Já vážně žeru tu obálku, je nádherná. Akorát slečně bych nepřála jednu věc. A to prasklé ramínko od toho nátělníčku. To bych se asi pak opravdu smála. 
Jak říkám, čtení jsem si místy užívala a jindy jenom stránky přejížděla pohledem, abych věděla, co se vlastně děje. Nevím, jestli je to touhle knížkou, nebo bych si od tohohle žánru měla dát oddych, každopádně Znamení vlka má smůlu, že mi přišlo do hledáčku ve špatnou chvíli a nemůžu jinak než dát 7/10. Konec ale skončil velmi otevřeně - a velmi napínavě. Tohle se opravdu nedělá, takže další díl si určitě přečtu.

You May Also Like

0 komentářů