Mám přečteno: Making faces

by - září 16, 2014

Autor: Amy Harmon
Jazyk: AJ
Forma: e-book
Počet stran: 405
Nakladatelství: Smashwords
Vyšlo: 10/2013

Fern Taylor byla typická šedá myš. Proplouvala střední školou bez povšimnutí, jedním z mála přátel jí byl její bratranec Bailey.
Ambrose Young byl krásný. Vysoký, svalnatý, populární, miláček všech, sen každé holky.
Jenže pak střední skončila a každý se vydal svou vlastní cestou. Ambrose a jeho čtyři kamarádi odjeli ze svého rodného města. A jen Ambrose se vrátil zpět.



“If God makes all our faces, did he laugh when he made me?”

Tohle byla emocionální houpačka a ždímačka... i když tohle není většinou můj styl, nebylo to špatné a plný počet nedám kvůli konci, který byl tak sladký, že mi asi vypadaly všechny zuby. Angličtinu to má lehkou, takže pokud máte náladu na nějakou oddechovku tak vřele doporučuju. A opravdu to připomíná jedno z těch ultramoderních zpracování Krásky a zvířete. 
Jinak...
dlouho jsem přemýšlela nad hodnocením. V příběhu je několik hlubokých myšlenek. Taky má jedinečnou atmosféru a už na začátku autorka začíná se svým emocionálním mučením. Přála bych si, aby mezi hlavními postavami bylo víc chemie. Ani jednou jsem bohužel neměla pocit, že by to mezi nimi zajiskřilo. Ani trošičku.
Zhruba v polovině vás to ale vtáhne a nepustí. A i když jste hlavní hrdiny možná do té doby nemuseli, prostě čtete dál, protože chcete vědět, jak to dopadne.
Jak jsem už napsala, plný počet tomu s klidným svědomím dát nemůžu.

Hodnocení: 8/10








You May Also Like

0 komentářů