Review: Magie na vzestupu

by - března 27, 2016

Autor: Ilona Andrews
Série: Kate Daniels
Díl: 6.
Počet stran: 320
Nakladatelství: FANTOM Print
Vazba: Pevná
Vyšlo: 11/2014



Sebekontrola je pro dlaky složitá věc. O to složitější je ale pro jejich děti, které se někdy nedokáží dostat pubertou a podlehnou svému vnitřnímu zvířeti. Je tu lék, který by jim ale mohl pomoci a Kate s Curranem dostanou jedinečnou nabídku.
Jsou jako prostředníci pozváni ke sporům Evropských smeček a platba jim je nabídnuta – počkejte si – ano, v panacee, zázračném léku, který je schopný potlačit Lyk-Vé v krvi a kterého je v Atlantě kritický nedostatek.
Alfa páru je jasné, že kráčejí přímo do pasti. I tak si ale vyberou několik dalších ochlupených přátel a vydají se na dlouhou plavbu do Evropy, kde na ně čeká plno svízelných situací, ještě víc nepřátel a jeden starý známý.

„Kate,“ zavrčel.
„Ano?“
„Snažím se ti tu říct, že tam jet nemusíš. Já ano, ale ty můžeš zůstat tady, jestli chceš.“
Haha, to tak. „Myslela jsem si, že jsme tým.“
„To jsme.“
„A zrovna teď vysíláš trochu matoucí signály.“
Curran hluboce, hrdelně zavrčel.
„To je sice působivé, ale nemá to moc velkou informační hodnotu, Vaše Chlupatosti.“
str. 30

Kate a Curran jsou s Mercy a Adamem moje #1 OTP (prostě TOP pár – a ne, mezi těmahle dvěma mě nemůžete nutit k rozhodnutí).
Kate je… prostě klasická Kate. Kick-ass hrdinka, kterou nejde nemilovat a Curran je v tomto dílu prvotřídní pitomec, kterému budete chtít většinu času prostě mlátit hlavou o zeď, aby se vzpamatoval nebo potom taky ne. Rozhodněte se sami.

„Kdo je Keira?“ zeptala jsem se.
„Moje sestra,“ řekl Jim.
„Ty máš sestru?“ Věděla jsem, že Jim má rodinu. Jen jsem je nikdy nepotkala ani nezahlédla.
„Má tři,“ doplnil Curran.
„Jak to, že jsem ji nikdy nepotkala?“
„Ale potkala,“ řekl Jim. „Jen si ji nepamatuješ, protože jsem ti neřekl, kdo to je.“
„Takže tvoje rodina podléhá utajení a informace o ní podáváš, jen když je to nezbytně nutné?“
str.36
 
Ke Kate Daniels se vracím s hodně velkými odmlkami. I když je to s již zmiňovanou Mercy moje srdcová urban fantasy, vždycky čekám na české vydání a někdy mi knížka leží na poličce i měsíce, než mám tu správnou náladu.
Je to už poslední série, kterou si svědomitě kupuju v češtině, protože poslední dobou mám velké problémy s překlady (toto naštěstí není ten případ), a proto většinou využívám Bookdepository nebo Amazon. Upřímně, číst Kate jinak než v češtině si nedokážu představit.

Tentokrát se ale autoři vyznamenali. Většinu knížky máte husinu, klepete si na čelo, kvílíte zoufalstvím, co se to sakra děje a možná vám pár věcí i nebude dávat smysl, vydržte to ale, ten konec je totiž BOMBA! Kromě akce a napětí samozřejmě nechybí ani typický humor a hádky mezi ústředním párem, které všechno dokonale okořeňují.

I přes to, že knížku hodnotím 9/10, ji považuju za jednu zatím nejlepších z této série. Nečetla jsem sice anotaci na další díl, ale mám pocit, že Ilona a Andrew si připravili půdu a dovedou nám postavu, na kterou už nedočkavě čekáme.

You May Also Like

0 komentářů