Jak jsem šla na modro

by - března 28, 2016



 Před Vánoci, během mého prvního zápočtového a zkouškového období jsem ve chvílu nějvětší zoufalosti pronesla jednu opravdu blbou větu... "Jestli budu mít na konci semestru všechny kredity, obarvím se na modro!"









Jak napovídá název článku, měla jsem všech 27 kreditů. Tady je výchozí barva... Výrazu na fotce vpravo si moc nevšimejte, je focená 2 dny před zkouškou ze sociologie a na tričku bylo "Keep calm and kill zombies".

Červenou jsem měla... 4 roky? Začínala jsem na tmavě mahagonové a dostala se až k zářivě červené, tu ale bohužel nemám zdokumentovaou :)



Osudný den je 17.2.2016. Objednala jsem se ke kadeřnici, protože mi bylo jasné, že z červených vlasů to bude na modrou běh na dlouhou trať... a taky že ano.

Trvalo to 6 hodin. 
2x odbarvené Olaplexem.
2x peroxidem. A pak konečně ona modrá barva. 
Které bylo málo, takže se do toho přimíchal další odstín modré. 
Ale stálo to za to.

První aplikace Olaplexu, který stáhl jen chemickou barvu (v mém případě červenou) a jinak vlasy nepoškodil.
Tohle je nejblíž mé přírodní barvě vlasů, co jsem se za posledních cca 5 let dostala.






A pokud sledujete seriál Shadowhunters, nebo znáte Doma Sherwooda...

Me x Jace Wayland/Morgenstern/Lightwood/Herondale - Who wears it better?







Další fáze byl peroxid. Který se tak úplně nepovedl. Měla jsem lehce nazrzlé vlasy. 
 Nebo teda spíš tu konečky. Kořínky se už odbarvily skvěle.








Olaplex č. 2. skoro vůbec nezabral a vytáhl z vlasů ještě víc oranžovou...
Předtím jsem si vyzkoušela, jaké to je mít vlasy jako Jace, teď jsem byla spíš Clary. A.K.A Head on fire.
Ano. opravdu to byla takhle šílená oranžová.



 A proto jsme přikročily ještě jednou k peroxidu.
Naštěstí naposledy.
Měla jsem už po tom všem odbarvování a chemických srač... tak citlivou pokožku hlavy, že jsem si upřímně myslela, že se mě někdo snaží skalpovat.














Takhle jsme to už s mou kadeřnicí nechaly a přistoupily k barvení mordrou.

Což vypadalo cca. jako šmoulí genocida, protože prostě modrá everywhere!











Ehm.

Barva je Directions - Atlantic blue a dobarvené Kay direct: Blue











A výsledek? 


Takhle jsem vypadala těsně po obarvení, postupem času to samozřejmě trochu světlá a bledne. Teď je to 5 týdnů po barvení a moje největší starost jsou odrosty, protože moje vlasy rostou šíleně rychle.

A ne, nejsou vůbec zničené nebo suché. Ani nepadají :)

Na přirozeném světle den nebo dva po nabarvení, ještě před prvním umytím.

Pokud se na modrou taky chystáte, tak vás předem varuji, že modré bude úplně všechno. Polštáře, ručníky, i trička vzadu na krku. Pere se to obtížněji a není to nemožné... jen pozor na bílou, pokud na ni nemůžete/nechcete lít bělidlo.
Mně tak zařvalo moje oblíbené bílé triko s potiskem...









3 týdny po obarvení:

5 týdnů po obarvení - a už můžete vidět prosvítající zelenou na konečcích, kde byla dřív oranžová a kde to chytlo trochu hůř :)






 Pokud jste se dočetli až sem, určitě mi dejte vědět, jestli se vám tahle barva líbí a pokud byste do toho vy sami šli, nebo pokud máte nějakou zajímavou barvu vlasů a vaše osobní zkušenosti :)

You May Also Like

22 komentářů

  1. Wow..já si říkala že v tom je urcite skryty vyznam a ejhle.. kredity..:D
    Jako najednu stranu klobouk dolu a reespekt, protoze hlavu na modro si jen tak nekdo neobarvi - nema na to koule.. ale nadruhou stranu, uprimne? Cervena ti sedne daleko lepe. Nevidella jsem sice tu modrou na zivo, ale z fotek mi pripada ze z tebe dela bleduli, coz vim ze nejsi a o to vic me to prekvapuje.

    A ne, ja bych do toho nesla. Bezne vypadam jako 2 minuty pred smrti a verim ze ja s modrou hlavou bych vypadala jako zombik. A sefa by ranila mrtvice,..:D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená už byla nuda :) ale máš pravdu, jsem bledší, ale je to taky tím, že je zima a letos mi hoodně vybledlo opálení a navíc jsem narozdíl jako 2 roky předtím nechodila do solárka... v zimě občas vypadám jako mrtvola, nic co by trocha make-upu nespravila :)
      nutno ještě podotknout, že na žádné z fotek nejsem namalovaná, maximálně mám tužkou dodělané obočí :)
      a okolí si zvykne... jenom teda maminka se mnou pořádně už 5 týdnů nemluví no :D

      Vymazat
  2. Sluší ti to! ^^

    Já jsem teď ve stádiu, kdy bych pro modrý vlasy pomalu vraždila, ale pořád se nemůžu odhodlat k odbarvení, poněvadž mám svoji barvu přeci jen hrozně ráda, ale zas mám strach, že kdyby se mi modrá měla vymejvat do mejch zrzavejch, vzniklo by z toho něco hnusnýho, no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje přírodní barva je středně hnědá (nebo tak nějak) :) :D a ten počáteční strach je nejhorší :)
      s tím vymýváním je to trochu loterie, bohužel, ale když tak se zeptej kadeřnice, ta by ti měla poradit :)

      Vymazat
  3. Výsledek je moc pěkný, ale divím se, že Ti tohle všechno udělala kadeřnice v jeden den (teda alespoň jsem to z Tvého článku tak pochopila), je to dost riskantní, muselo Ti to hodně zničit vlasy, tak se ptám, jak je teď léčíš? Docela by mě o tom zajímal článek.
    S láskou Rose :* - Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to všechno dělané v jeden den - jedno odpoledne :)
      A vlasy mi to nezničilo, čekala jsem, že budou třeba suché nebo nějaké roztřepené konečky, ale právě vůbec :)
      Měla jsem vždycky problém, že se mi mastí vlasy a pořád to trvá, právě mě štve, že je musím často umývat (každý druhý den, někdy každý den), takže se mi hodně vymývá barva. Stejně i tak mi hodně rychle rostou, za 5 týdnů jsem na 1,5 cm odrostech a teď čekám, kdy mi přijde barva, abych to mohla opravit a dobarvit.
      A péče teda nic moc *stydí se*... používám pořád ten stejný šampon (Elseve na barvené vlasy). :)

      Vymazat
  4. Jeden by neřekl, že to bude tak zdlouhavá procedura. Modrá ti sluší víc než červená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) no ke konci jsem toho už taky měla dost :D

      Vymazat
  5. Mě se hrozně líbí ta poslední "peroxidová" barva :D Ale ta modrá je taky super! Vlastně jsi mi tímto článkem dala brouka do hlavy, co mám dělat se svýma vlasama? :D Popravdě jsem měla na hlavě dost barviček, blond, žlutou, černou, mahagonovou, tmavě hnědou, až jsem skončila na svý přírodní skoro-zrzavý barvě a teď nevím jak mám dál pokračovat... A ta modrá mě dost navnadila. Jako ombré. Hm, hm, teď nad tím budu hodně přemýšlet :D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. modrá je nejlepší a jako ombre by byla úžasná! :) hej a tu peroxidovou neee :D jsem se uviděla a lekla se :D

      Vymazat
  6. ta barva je skvělá a moc ti sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty modré vlasy ti doopravdy moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já sama jsem na hlavě taky měla modrou, jen jsem si tu hlavu předtím neodbarvila, takže to nevypadalo tak dobře. Kadeřnice mi ani dokonce neřekla, že by se to mělo odbarvit (?? nechápu doteď). Ale nějakou dobu na hlavě držela :) Mě se teda moc líbila, vodu ve vaně mi to vždy obarvilo, ale s ručníky ani oblečením jsem problém neměla, dokonce ani když jsem měla hlavu mokrou...:) moje hlava asi týden po obarvení a třech umytích vypadala nějak takto https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t1.0-9/12196178_978806412165582_6408030171339041843_n.jpg?oh=6cce91f30313a4bd1cd7443e1bf62ef9&oe=57958B8F&__gda__=1464574347_3b40bd8ac381a5f67bc13d9115fa646e ... jo, radím nejdřív odbarvit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow, tak na to, žes to neměla odbarvené ti to chytlo dost dobře! :-O :D no teď už to konečně nebarví, ale první 3 týdny byly peklo... -.- :D

      Vymazat
  9. Ty ses odvaha :-D Ja bych to nedokazala....

    OdpovědětVymazat
  10. Páni... teraz to máš krásne... (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  11. Ta modrá ti fakt hrozně sluší! :) Já bych na takovou barvu absolutně neměla odvahu. A páni, šestihodinová procedura! Ale je fakt, že takhle radikální změna prostě není nijak jednoduchá :) Super! :)

    OdpovědětVymazat