Jarní soutěž s Nepřítelem

by - března 04, 2013

Ahoj!

Takže jak můžete vidět, rozhodla jsem se po dlouhé době uspořádat soutěž. Chtěla jsem pro vás aspoň něco zajímavého, takže jsem snáhěla, kde se dalo, otravovala hodně lidí (za což se jim všem omlouvám :)) a nakonec z toho vznikl tenhle balíček cen.

A co pro výhru musíte udělat?

Nechtěla jsem jen obyčejné vyplňování dotazníku. Takžeeeee.... možná jste si všimli, že ráda fotím... A tak tentokrát je to i vaším úkolem. Ano, myslím to vážně :) Ať se taky nějak zapojíte, vyfoťte něco, co má spojitost s jarem a knihami. Jsem zvědavá, jak si s tímhle tématem poradíte a klidně popusťte uzdu fantazii :)
Obrázek pak nahrajte třeba na postimage.org a odkaz mi vložte do formuláře :)

Je to trochu hůř vidět - knížka Nepřítel mého nepřítele, nepřítelí odznáčky, záložky podepsané od Katky PetrusovéM.T. Majar. A pokud budu to zvládnu, přibude i Lusy Adams :)


Ty výhry jsou dvě :) Jedna se bude losovat a druhého výherce vyberu já podle fotky, která se mi bude nejvíc líbit.. :) K druhému "balíčku" zkusím sehnat ještě nějakou knížku :)


Pravidla:
• soutěž trvá 4.3 - 15. 4. 2013 - !!! EDIT! - kvůli stížnosti, že je "nejarní" počasí se soutěž prodlužuje do 30.4.!!
• je otevřená jen pro všechny s doručovací adresou v ČR
• výherce má 2 dny na odepsání, v případě, že tak neudělá, losování proběhne znovu
• nepodvádět, prosím, budu to kontrolovat

A nakonec přeju hodně štěstííí :)

You May Also Like

0 komentářů