Olomoucký knižní sraz

by - srpna 21, 2016

 V sobotu 20.8.2016 se v Olomouci uskutečnil (nejsem si jistá kolikátý, ale myslím, že třetí) knižní sraz. Pod taktovkou Terky a Verunky jsme udělali nálet na kavárnu Bistrá kráva. 
Vážně to tam bylo super. Příjemná obsluha, super káva i občerstvení a úžasná atmosféra a společnost. Což znamená, že se probíralo všechno, nic, skákali jsme si do řeči(i když za to jsem byla asi zodpovědná jenom já /stydí se/).
Holky nachystaly i super program. Malovalo se (někteří jen psali) na látkové tašky, takže na konci si každý odnesl svůj originál. 

#squadgoals


úžasné latte se sojovým mlékem :)


Zuzky taška :)
hesla dne: #avadakedabra  #prejtonenilampa #prejjetonimbus2000
Aničky taška :)
Moje taška. Jedna strana.

Druhá strana. A nebojte se, není to se mnou až TAK špatné ;)

Potom proběhl další nálet. Tentokrát v Šantovce na Knihy Dobrovský. Nejsem si tak úplně jistá, co ukořistili ostatní, já každopádně odešla s tímhle. :)

Mám pro vás jednu radu. Choďte na srazy. Fakt. Je to sranda a poznáte kupu super lidí. Nikdo vás nekousne, všichni jsou milí a bezpeční. Možná až na mě. Ale já už dlouho nikomu trauma nepřivodila ;) :D

You May Also Like

8 komentářů

  1. A já už myslel, že překvapíš a jednou budeš ta tichá. :D A jsem teda moc zvědavý co řekneš na Nedej se, protože s touhle knihou si tě nedokážu představit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď přece naivní... :D proč? z toho, co jsem ji zatím proletěla se těším, musí to ale počkat po zkoušce :) :D

      Vymazat
  2. To muselo být skvělé. Ani jsem nevěděla, že nějaké srazy existují, ale ta myšlenka si mi moc líbí :) Zrovna včera jsem byla v Šantovce v knihkupectví, ale očividně v jinou dobu, na takovou bandu jsem tam nenarazila. Tašky se povedly, asi bych taky jen psala, kreslení mi zrovna nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super :) a ono stačí trochu pohledat na FB ;)
      tady je odkaz a další OL sraz: https://www.facebook.com/events/828156950654616/
      a tady na skupinu, kde se to většinou domlouvá:
      https://www.facebook.com/groups/249052748617306/?fref=ts

      Vymazat
  3. Jé, škoda, že jsem to propásla. Ale stejně jsem byla v práci...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě mrzí, že jsem nedorazila. Snad příště ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych věděla, co se v Olomouci koná, určitě bych se stavila. Snad někdy příště :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten klučina musel být v sedmém nebi. I když mi teda přijde, že se na to vlastně moc netváří. Ale tak co. Kdyby chtěl třeba poradit, jak vybrat darbuka nebo nějaké jiné exotické nástroje, tak ať se mi ozve. Vypadá totiž docela sympaticky a já jsem teď shodou okolností tak trochu sama a single. :-)

    OdpovědětVymazat