neděle 21. srpna 2016

Olomoucký knižní sraz

 V sobotu 20.8.2016 se v Olomouci uskutečnil (nejsem si jistá kolikátý, ale myslím, že třetí) knižní sraz. Pod taktovkou Terky a Verunky jsme udělali nálet na kavárnu Bistrá kráva. 
Vážně to tam bylo super. Příjemná obsluha, super káva i občerstvení a úžasná atmosféra a společnost. Což znamená, že se probíralo všechno, nic, skákali jsme si do řeči(i když za to jsem byla asi zodpovědná jenom já /stydí se/).
Holky nachystaly i super program. Malovalo se (někteří jen psali) na látkové tašky, takže na konci si každý odnesl svůj originál. 

#squadgoals


úžasné latte se sojovým mlékem :)


Zuzky taška :)
hesla dne: #avadakedabra  #prejtonenilampa #prejjetonimbus2000
Aničky taška :)
Moje taška. Jedna strana.

Druhá strana. A nebojte se, není to se mnou až TAK špatné ;)

Potom proběhl další nálet. Tentokrát v Šantovce na Knihy Dobrovský. Nejsem si tak úplně jistá, co ukořistili ostatní, já každopádně odešla s tímhle. :)

Mám pro vás jednu radu. Choďte na srazy. Fakt. Je to sranda a poznáte kupu super lidí. Nikdo vás nekousne, všichni jsou milí a bezpeční. Možná až na mě. Ale já už dlouho nikomu trauma nepřivodila ;) :D

7 komentářů:

  1. A já už myslel, že překvapíš a jednou budeš ta tichá. :D A jsem teda moc zvědavý co řekneš na Nedej se, protože s touhle knihou si tě nedokážu představit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď přece naivní... :D proč? z toho, co jsem ji zatím proletěla se těším, musí to ale počkat po zkoušce :) :D

      Vymazat
  2. To muselo být skvělé. Ani jsem nevěděla, že nějaké srazy existují, ale ta myšlenka si mi moc líbí :) Zrovna včera jsem byla v Šantovce v knihkupectví, ale očividně v jinou dobu, na takovou bandu jsem tam nenarazila. Tašky se povedly, asi bych taky jen psala, kreslení mi zrovna nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super :) a ono stačí trochu pohledat na FB ;)
      tady je odkaz a další OL sraz: https://www.facebook.com/events/828156950654616/
      a tady na skupinu, kde se to většinou domlouvá:
      https://www.facebook.com/groups/249052748617306/?fref=ts

      Vymazat
  3. Jé, škoda, že jsem to propásla. Ale stejně jsem byla v práci...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě mrzí, že jsem nedorazila. Snad příště ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych věděla, co se v Olomouci koná, určitě bych se stavila. Snad někdy příště :D

    OdpovědětVymazat